Мектеп психологының жұмыс жоспары » Б.Назым атындағы мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Панфилов ауданы бойынша білім бөлімінің
"Б.Назым атындағы мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72774) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72774) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
15
март
2022

Мектеп психологының жұмыс жоспары

Бекітемін

Мектеп директоры:                 Ш.Ш Асанова

____   _________    _____________

«Алматы облысы білім басқармасының Панфилов ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Билал Назим атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» комуналдық мемлекеттік мекемесі педагог-психологтың 2021-2022 оқу жылында атқаратын жылдық жұмыс жоспары

Мақсаттар: білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлуметтік психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.

Міндеттер:

  1. білім алушылардың тұлғалық  және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі  дамыту   қабілетін қалыптастыру;
  2. білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам даму жағдайында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;
  3. Әр бір білім алушыға оның тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде  жеке тәсілді қамтамассыз ету;
  4. Психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлуетін дамыту;
  5. Психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың мәселелерін шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
  6. Білім алушылардың психологиялық денсаулығын қорғау;
  7. Психологиялық мәселелерді шешуде және оқу тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
  8. Білім беру үрдесі субъектілерінің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін көтеру





Жұмыс бағыттары

  • Диагностикалау
  • Түзету дамыту жұмысы
  • Профилактика және психологиялық ағарту
  • Консультация беру 
  • Ұйымдастыру - әдістемелік жұмыс
  • Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер

Іс шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерізімі

ескертулер

Есептілік нысаны


1.Психодиагностика

1

Мүмкіндігі шектеулі оқушыларды анықтау,  (үйден оқитын оқушы) ОПМПК – дан  өткізу

1-11 сыныптарм

ОПМПК мамандардың шешімі бойынша мінездеме жазу, құжаттарды реттеу

Медициналық сараптамадан өткізу

Мүмкіндігі шектеулі балалар,

үйден оқитын оқушылар

тамыз


ОПМПК қорытындысы

2

1-сынып білім алушыларының мектепке оқытуға даярлығын бақылау жүргізу арқылы анықтау (ес,зейін, ойлау, сөйлеу, қабылдау)


Керн-Иерасек әдісі бойынша зерттеу (тест)

1-сынып оқушылары

қыркүйек


анықтама

3

Адаптация және сабақтастық танымдық іс-әрекеттерін анықтау диагностикасы ойлау, зейін, ес

Бақылау 

1, 5 сыныптар

қыркүйек


анықтама








4

Оқушылардың әлеуметтік     жағдайын анықтау, өмірлік қиын жағдайға тап болғантұл жетімжартылай жетім, толық емес отбасы сәтсіз жанұядаөгей әке-шешенің қолында тірбиеленіп жатқан білім алушылардың тізімін алу

Бақылау

1-11 – сынып оқушылары

қыркүйек


анықтама

5

Дарынды, девиантты, үлгерімі нашар оқушыларды анықтау

Бақылау, сабаққа қатысу

1-11 – сынып оқушылары

қыркүйек


анықтама

6

ҰБТ-ға қатысатын оқушыларды анықтау

Сен ҰБТ-ның болуын қалайсынба?


сауалнама

11-сыныптар

қыркүйек


анықтама

7

«Зорлық -зомбылық»  туралы мен не ойлаймын

сауалнама

7-11 сыныптар

қазан


анықтама

8

Мектепішілік есепте тұрған оқушылардың өзін өзі бағалауын анықтау мақсатында «Мен қандаймын?» әдістемесін алу

Әдістеме алу 


қазан


анықтама

9

 СБЗ (суицидке бейімділікті зерттеу)

Айзенк сауалнамасы

9-10-11 сыныптар

қазан


анықтама

10

Білім  алушыларды ҰБТ-ге психологиялық тұрғыдан дайындау

Сұхбат жүргізу

11-сыныптар

қазан


анықтама

11

Үйден оқитын оқушылардың өсу динамикасын анықтау диагностикасы

Жаттығулар,

ойындар

үйден оқитын оқушылар

Тоқсан сайын


анықтама

12

Дарынды, девиантты, үлгерімі нашар оқушыларды бақылау, сабаққа қатысу

Сабаққа қатысу, бақылау

1-11-сыныптар

қазан


анықтама

13

«Буллинг, кибербулинг туралы не білем

8-11 сыныптар

Сұхбат

8-11 сыныптар

қараша


анықтама

14

Үлгерімі төмен оқушылардың пәнге деген қызығушылығын анықтау. «менің пәнге деген деген көз қарасым» 

сауалнама

тізімдегі балалар

Желтоқсан


анықтама

15

Оқушылардың өз ара қатынасын анықтау диагностикасы 

Социометрия әдісі

5-11  сынып оқушылары

желтоқсан


анықтама

16

Темперамент, өз өзін бағалау деңгейін анықтау тесті

сауалнама

5-сынып оқушылары

желтоқсан


анықтама

17

Сабақтастық мәселесі бойынша 4- сынып оқушыларын зерттеу

Сабаққа қатысу, бақылау

4-сынып оқушылары

қаңтар


анықтама

18

«ҰБТ-ға сеніммен қадам басайық» 

тренинг

ҰБТ ға қатысатын оқушылар

қаңтар


анықтама

19

Білім алушылардың кәсіби бағыттылығын диагностикалау

диагностикалау

9-сынып оқушылары

қаңтар


анықтама

20

«Менің сыныбым» 

тест

1-4 сыныптар

ақпан


анықтама

21

Отбасы суреті 

сурет салу

1-10 сыныптар

наурыз


анықтама

22

Сіз қандай ата-анасыз? 

сауалнама

сауалнама

5-6  сынып ата- аналары

сәуір


анықтама

23

Мектепалды даярлық сыныптарының мектепке дайындығын анықтау. Графикалық тест «Мектеп» Графикалық тест «Менің жанұям»

0 сыныптар

тест

0 сынып оқушылары

сәуір


анықтама

24

Мұғалім, оқушы, ата-ана арасындағы ынтымақтастықты анықтау диагностикасы

Сауалнама, тест

4-5 сыныптар

Ата-ана, мұғалімдер

Сәуір


анықтама

25

Оқушылардың өз ара қатынасын анықтау диагностикасы

Социометрия әдісі

5-11  сынып оқушылары

желтоқсан


анықтама


Іс шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерізімі

ескертулер

Есептілік нысаны


2. Түзету дамыту жұмысы

1

Ес процессін түзету жұмысы

Жаттығулар

2-3 сынып оқушылары

қыркүйек


анықтама

2

Мүмкіндігі шектеулі оқушылармен түзету дамыту сабақтарын жүргізу

жаттығулар, ойындар

мүмкіндігі шектеулі оқушылар

қыркүйек


анықтама

3

Адаптация және сабақтастық кезіндегі кеткен кемшіліктерді түзету


Түзету жаттығулары мен ойындар, ертегі терапиясы

1,5 сыныптар

сұраныс бойынша


анықтама

4

Оқушылар өзара қарым-қатынас  мәдениетін түзету дамыту 

7-11 сыныптар

Психологиялық жаттығулар мен ойындар

Жаттығулар мен ойындар

7-11 сыныптар


сұраныс бойынша


анықтама

5

Агрессияға қарсы жаттығулар

жаттығулар

8- сыныптар

қазан


анықтама


Мектепішілік есепте тұрған оқушылардың өзін өзі  бағалауын     анықтау мақсатында "Мен қандаймын?" әдістемесін алу

"Мен қандаймын?" әдістемесі

Есепте тұрған оқушылар

қазан


анықтама

6

Өмірде қиын жағдайға душар болған балалармен түзету дамыту жұмыстары

кеңес беру, сұхбаттасу

1-11 сыныптар

қараша


анықтама

7

«Жылы сөздер»

сұхбат

6-8 сыныптар

желтоқсан


анықтама

8

Зорлық зомбылықсыз балалық шақ ! тренинг

Трениг 

8 сыныптар

желтоқсан


анықтама

9

«Отбасы махабаты неде?» 

эссе жазу

7-10 -сыныптар

қаңтар


анықтама

10

«Жағымды көңіл – көңіл күй қазаны» 

арт терапия

1-4 - сыныптар

ақпан


анықтама

11

«Мен таңдаған мамандық»     

сұхбат

9-11 сыныптар

наурыз


анықтама

12

ҰБТ ға сеніммен қадам басайық

тренинг

ҰБТ ға қатысатын оқушылар

наурыз


анықтама

13

Қабілетті балалар мен жұмыс

Миға арналған жаттығулар 

тренинг

миға арналған жаттығулар

4-8 сыныптар

сәуір


анықтама

14

Қол маторикасын дамыту жаттығулары

жаттығулар

0-1 сыныптар

сәуір


анықтама

15

«Өз өміріңнің ұлы сүретшісі бол»  арт терапия

5-11 сыныптар

Арт терапия

5-11 сыныптар

мамыр


анықтама

16

ҰБТ ға қатысып, төменгі көрсеткіш көрсеткен оқушылармен  түзету жаттығулары мен ойындар, ертегі терапиясы, арт терапия

тренинг

11-сынып оқушылары

мамыр


Анықтама

17

Мектепшілік есепте турған оқушылардың үйлерін аралау рейд жүргізу. 

Ата -анасындан сауалнама алу, кеңес беру 

Есепте тұрған оқушылар

үнемі


Анықтама


Іс шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерізімі

ескертулер

Есептілік нысаны


3. Профилактика және психологиялық ағарту

1

ҰБТ ға қатысатын оқушылардың қорқыныш, үрей, мазасыздық сезімдерінің алдыны алу

сұхбат

11-сыныптар

қыркүйек


анықтама

2

Құқық бұзушылыққа қарсы жасөспірімдер арасында алдын алу нашақорлыққа,ішімдікке және темекіге қарсы" Құқық бұзушылыққа жол жоқ !" әңгімелер жүргізу 

шағын дәріс

7-сыныптар

қараша


анықтама

3

Зорлық-зомбылықтың алдын алу мақсатында құқықтық білімін арттыру

сұхбат

Ата-ана, оқушы,     мұғалім

қараша


анықтама

4

Салауатты өмір салтын сақтау,  өмірге құштарлығын арттыру

тренинг

5-11 сыныптар

желтоқсан


анықтама

5

«Зиянды әдеттерден (нашақорлық, сыра, темекі т.б) аулақ болайық тренинг 

кеңес беру

9-10-11 сыныптар

желтоқсан


анықтама

6

Ерте жүктіліктің алдыны алу қыздармен жұмыс

кеңес беру

7-11 сынып қыздары

қараша


анықтама


















7

Ұлдар арасында ерте жыныстық қарым қатынастың алдын алу 

кеңес беру

7-11 сынып ұлдар

қантар



8

«Суидцид – рұхани дерт» тақырыбында оқушылармен 

әңгіме жүргізу

8-11 сынып оқушылары

ақпан


анықтама

9

«Зорлық зомбылыққа жол жоқ!»



(құқық қорғау органдары мен кездесу ұйымдастыру)

5-11 сыныптар


ақпан


анықтама

10

ТаксикоманияНеліктен адамдар таксикомандарға айналады. Есірткі және денсаулық.

Дөңгелек үстел

9-11 сыныптар

дөңгелек үстел

9-11 сыныптар

наурыз


анықтама

11

«Білім алушыларды ҰБТ-ге психологиялық тұрғыдан дайындау

кеңес беру

ҰБТ ге қатысатын оқушылар

сәуір


анықтама

12

Жасөспірімдер арасындағы «Булинг», «Кибербулинг» психикалық денсаулықтың, репродуктивті денсаулықтың бузулуы

әңгімелесу, кеңес беру

8-11 сыныптар

сәуір


анықтама

13

«Проблеманы қиып тастаймын» 

релаксациялық жаттығулар

9-11 сынып оқушылар


мамыр


анықтама










Іс шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерізімі

ескертулер

Есептілік нысаны


4. Түзету дамыту жұмысы

1

ҰБТ-ға қатысатын оқушылардың салуатты өмір салтын  ұстану туралы 

кеңес беру

ҰБТ қатысатын оқушылар

қыркүйек


анықтама

2

Үлгерімі төмен оқушыларға зейін, есте сақтау, ойлау қабілеттері 

кеңес беру

үлгерімі төмен оқушылар

қыркүйек


анықтама

3

«Бәріміз біргеміз, кемсітуді білмейміз» 

кеңес беру

Мүмкіндігі шектеулы балалар

жаттығулар

мүмкіндігі шектеулі оқушылар

қазан


анықтама

4

ҰБТ-ға балаңыздың дайындығы қандай

ата-аналармен сұхбат

ата-аналар

қараша


анықтама

5

Интернеттің пайдасы мен зияны пікір талас 9-10 сынып

Әңгімелесу ,кенес беру

9-10 сынып оқушылар

қараша


анықтама

6

Өзіңе сенімділік неден құралады


Кеңес беру

6-7 сынып оқушылары

желтоқсан


анықтама

7

«Баланың басты ұстазы – ата-анасы» 

ата-аналарға кеңес

ата-аналар

желтоқсан


анықтама

8

Кәсіби бағдар беру бойынша мамандық таңдау бойынша дұрыс бағыт көрсету

әңгімелесу, кеңес беру

9-11 сыныптар

қаңтар


анықтама

9

Әр бір баланың жандүниесін сезіну, қолдау көрсету бойынша кеңес

кеңес беру

9-10 сыныптар

ақпан


анықтама

10

Оқу орындарымен таныстыру

9-11 сыныптар

кеңес беру

9-11 сыныптар

наурыз


анықтама

11

«Отбасы – аяулы алақан мекені»

Бастауыш сынып оқушылары

арт терапия

Бастауыш сынып оқушылары

наурыз


анықтама

12

«Өзіңе болған сенімділік неден құралады?» 

Үйден оқитын балалар 

сұхбат

6-7 сынып оқушылары

сәуір


анықтама

13

ҰБТ-ға қатысатын оқушылардың салуатты өмір салтын  ұстану туралы кеңес беру

қенес

ҰБТ ға қатысатын оқушылар

мамыр


анықтама


Іс шаралар

Жұмыс түрлері

Нысаналы топ

Орындау мерізімі

ескертулер

Есептілік нысаны


5. Ұйымдастыру -әдістемелік жұмыс

1

Дамуында патологиялық ауытқуы бар балаларды арнайы мамандардың қарауына ұсыну


Бақылау

1-2 сыныптар

қазан


анықтама

2

Екпе алу мауысымында түсінік жұмысын жүргізу

Кеңес беру

1-сыныптар

қараша


анықтама

3

Қыздар ұлдар ұйымымен психологиялық  жұмыстар жүргізу


Кеңес беру, сұхбат

8-11 сыныптар

қаңтар


анықтама

4

Күйзелісті жеңу үшін не істеу керек?

Кеңес беру

Сұраныс бойынша оқушылар -мұғалімдер  

үнемі


анықтама

5

Оқу орындарынан келген мамандармен насихат жұмыстарына қатысу, көмек беру

сұхбат

9-11 сынып оқушыларға

Қаңтар 

сәуір


анықтама



                                                                                                                                     Мектеп психологы:  Г.А.Курбанова


Похожие публикации:

08 апрель 2022 ІІІ тоқсан есебі