Мектеп психологының жұмыс жоспары
Бекітемін
Мектеп директоры: Ш.Ш Асанова
____ _________ _____________
«Алматы облысы білім басқармасының Панфилов ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің «Билал Назим атындағы орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» комуналдық мемлекеттік мекемесі педагог-психологтың 2021-2022 оқу жылында атқаратын жылдық жұмыс жоспары
Мақсаттар: білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлуметтік психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Міндеттер:
- білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
- білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам даму жағдайында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық көмек көрсету;
- Әр бір білім алушыға оның тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде жеке тәсілді қамтамассыз ету;
- Психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлуетін дамыту;
- Психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың мәселелерін шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
- Білім алушылардың психологиялық денсаулығын қорғау;
- Психологиялық мәселелерді шешуде және оқу тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
- Білім беру үрдесі субъектілерінің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігін көтеру
Жұмыс бағыттары
- Диагностикалау
- Түзету дамыту жұмысы
- Профилактика және психологиялық ағарту
- Консультация беру
- Ұйымдастыру - әдістемелік жұмыс
- Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер
№ | Іс шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерізімі | ескертулер | Есептілік нысаны |
1.Психодиагностика | ||||||
1 | Мүмкіндігі шектеулі оқушыларды анықтау, (үйден оқитын оқушы) ОПМПК – дан өткізу 1-11 сыныптарм ОПМПК мамандардың шешімі бойынша мінездеме жазу, құжаттарды реттеу | Медициналық сараптамадан өткізу | Мүмкіндігі шектеулі балалар, үйден оқитын оқушылар | тамыз | ОПМПК қорытындысы | |
2 | 1-сынып білім алушыларының мектепке оқытуға даярлығын бақылау жүргізу арқылы анықтау (ес,зейін, ойлау, сөйлеу, қабылдау) | Керн-Иерасек әдісі бойынша зерттеу (тест) | 1-сынып оқушылары | қыркүйек | анықтама | |
3 | Адаптация және сабақтастық танымдық іс-әрекеттерін анықтау диагностикасы ойлау, зейін, ес | Бақылау | 1, 5 сыныптар | қыркүйек | анықтама | |
4 | Оқушылардың әлеуметтік жағдайын анықтау, өмірлік қиын жағдайға тап болған, тұл жетім, жартылай жетім, толық емес отбасы, сәтсіз жанұяда, өгей әке-шешенің қолында тірбиеленіп жатқан білім алушылардың тізімін алу | Бақылау | 1-11 – сынып оқушылары | қыркүйек | анықтама | |
5 | Дарынды, девиантты, үлгерімі нашар оқушыларды анықтау | Бақылау, сабаққа қатысу | 1-11 – сынып оқушылары | қыркүйек | анықтама | |
6 | ҰБТ-ға қатысатын оқушыларды анықтау Сен ҰБТ-ның болуын қалайсынба? | сауалнама | 11-сыныптар | қыркүйек | анықтама | |
7 | «Зорлық -зомбылық» туралы мен не ойлаймын | сауалнама | 7-11 сыныптар | қазан | анықтама | |
8 | Мектепішілік есепте тұрған оқушылардың өзін өзі бағалауын анықтау мақсатында «Мен қандаймын?» әдістемесін алу | Әдістеме алу | қазан | анықтама | ||
9 | СБЗ (суицидке бейімділікті зерттеу) | Айзенк сауалнамасы | 9-10-11 сыныптар | қазан | анықтама | |
10 | Білім алушыларды ҰБТ-ге психологиялық тұрғыдан дайындау | Сұхбат жүргізу | 11-сыныптар | қазан | анықтама | |
11 | Үйден оқитын оқушылардың өсу динамикасын анықтау диагностикасы | Жаттығулар, ойындар | үйден оқитын оқушылар | Тоқсан сайын | анықтама | |
12 | Дарынды, девиантты, үлгерімі нашар оқушыларды бақылау, сабаққа қатысу | Сабаққа қатысу, бақылау | 1-11-сыныптар | қазан | анықтама | |
13 | «Буллинг, кибербулинг туралы не білем? 8-11 сыныптар | Сұхбат | 8-11 сыныптар | қараша | анықтама | |
14 | Үлгерімі төмен оқушылардың пәнге деген қызығушылығын анықтау. «менің пәнге деген деген көз қарасым» | сауалнама | тізімдегі балалар | Желтоқсан | анықтама | |
15 | Оқушылардың өз ара қатынасын анықтау диагностикасы | Социометрия әдісі | 5-11 сынып оқушылары | желтоқсан | анықтама | |
16 | Темперамент, өз өзін бағалау деңгейін анықтау тесті | сауалнама | 5-сынып оқушылары | желтоқсан | анықтама | |
17 | Сабақтастық мәселесі бойынша 4- сынып оқушыларын зерттеу | Сабаққа қатысу, бақылау | 4-сынып оқушылары | қаңтар | анықтама | |
18 | «ҰБТ-ға сеніммен қадам басайық» | тренинг | ҰБТ ға қатысатын оқушылар | қаңтар | анықтама | |
19 | Білім алушылардың кәсіби бағыттылығын диагностикалау | диагностикалау | 9-сынып оқушылары | қаңтар | анықтама | |
20 | «Менің сыныбым» | тест | 1-4 сыныптар | ақпан | анықтама | |
21 | Отбасы суреті | сурет салу | 1-10 сыныптар | наурыз | анықтама | |
22 | Сіз қандай ата-анасыз? сауалнама | сауалнама | 5-6 сынып ата- аналары | сәуір | анықтама | |
23 | Мектепалды даярлық сыныптарының мектепке дайындығын анықтау. Графикалық тест «Мектеп» Графикалық тест «Менің жанұям» 0 сыныптар | тест | 0 сынып оқушылары | сәуір | анықтама | |
24 | Мұғалім, оқушы, ата-ана арасындағы ынтымақтастықты анықтау диагностикасы | Сауалнама, тест | 4-5 сыныптар Ата-ана, мұғалімдер | Сәуір | анықтама | |
25 | Оқушылардың өз ара қатынасын анықтау диагностикасы | Социометрия әдісі | 5-11 сынып оқушылары | желтоқсан | анықтама |
№ | Іс шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерізімі | ескертулер | Есептілік нысаны |
2. Түзету дамыту жұмысы | ||||||
1 | Ес процессін түзету жұмысы | Жаттығулар | 2-3 сынып оқушылары | қыркүйек | анықтама | |
2 | Мүмкіндігі шектеулі оқушылармен түзету дамыту сабақтарын жүргізу | жаттығулар, ойындар | мүмкіндігі шектеулі оқушылар | қыркүйек | анықтама | |
3 | Адаптация және сабақтастық кезіндегі кеткен кемшіліктерді түзету | Түзету жаттығулары мен ойындар, ертегі терапиясы | 1,5 сыныптар | сұраныс бойынша | анықтама | |
4 | Оқушылар өзара қарым-қатынас мәдениетін түзету дамыту 7-11 сыныптар Психологиялық жаттығулар мен ойындар | Жаттығулар мен ойындар | 7-11 сыныптар | сұраныс бойынша | анықтама | |
5 | Агрессияға қарсы жаттығулар | жаттығулар | 8- сыныптар | қазан | анықтама | |
Мектепішілік есепте тұрған оқушылардың өзін өзі бағалауын анықтау мақсатында "Мен қандаймын?" әдістемесін алу | "Мен қандаймын?" әдістемесі | Есепте тұрған оқушылар | қазан | анықтама | ||
6 | Өмірде қиын жағдайға душар болған балалармен түзету дамыту жұмыстары | кеңес беру, сұхбаттасу | 1-11 сыныптар | қараша | анықтама | |
7 | «Жылы сөздер» | сұхбат | 6-8 сыныптар | желтоқсан | анықтама | |
8 | Зорлық зомбылықсыз балалық шақ ! тренинг | Трениг | 8 сыныптар | желтоқсан | анықтама | |
9 | «Отбасы махабаты неде?» | эссе жазу | 7-10 -сыныптар | қаңтар | анықтама | |
10 | «Жағымды көңіл – көңіл күй қазаны» | арт терапия | 1-4 - сыныптар | ақпан | анықтама | |
11 | «Мен таңдаған мамандық» | сұхбат | 9-11 сыныптар | наурыз | анықтама | |
12 | ҰБТ ға сеніммен қадам басайық | тренинг | ҰБТ ға қатысатын оқушылар | наурыз | анықтама | |
13 | Қабілетті балалар мен жұмыс Миға арналған жаттығулар | тренинг миға арналған жаттығулар | 4-8 сыныптар | сәуір | анықтама | |
14 | Қол маторикасын дамыту жаттығулары | жаттығулар | 0-1 сыныптар | сәуір | анықтама | |
15 | «Өз өміріңнің ұлы сүретшісі бол» арт терапия 5-11 сыныптар | Арт терапия | 5-11 сыныптар | мамыр | анықтама | |
16 | ҰБТ ға қатысып, төменгі көрсеткіш көрсеткен оқушылармен түзету жаттығулары мен ойындар, ертегі терапиясы, арт терапия | тренинг | 11-сынып оқушылары | мамыр | Анықтама | |
17 | Мектепшілік есепте турған оқушылардың үйлерін аралау рейд жүргізу. | Ата -анасындан сауалнама алу, кеңес беру | Есепте тұрған оқушылар | үнемі | Анықтама |
№ | Іс шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерізімі | ескертулер | Есептілік нысаны | |
3. Профилактика және психологиялық ағарту | |||||||
1 | ҰБТ ға қатысатын оқушылардың қорқыныш, үрей, мазасыздық сезімдерінің алдыны алу | сұхбат | 11-сыныптар | қыркүйек | анықтама | ||
2 | Құқық бұзушылыққа қарсы жасөспірімдер арасында алдын алу нашақорлыққа,ішімдікке және темекіге қарсы" Құқық бұзушылыққа жол жоқ !" әңгімелер жүргізу | шағын дәріс | 7-сыныптар | қараша | анықтама | ||
3 | Зорлық-зомбылықтың алдын алу мақсатында құқықтық білімін арттыру | сұхбат | Ата-ана, оқушы, мұғалім | қараша | анықтама | ||
4 | Салауатты өмір салтын сақтау, өмірге құштарлығын арттыру | тренинг | 5-11 сыныптар | желтоқсан | анықтама | ||
5 | «Зиянды әдеттерден (нашақорлық, сыра, темекі т.б) аулақ болайық тренинг | кеңес беру | 9-10-11 сыныптар | желтоқсан | анықтама | ||
6 | Ерте жүктіліктің алдыны алу қыздармен жұмыс | кеңес беру | 7-11 сынып қыздары | қараша | анықтама | ||
7 | Ұлдар арасында ерте жыныстық қарым қатынастың алдын алу | кеңес беру | 7-11 сынып ұлдар | қантар | |||
8 | «Суидцид – рұхани дерт» тақырыбында оқушылармен | әңгіме жүргізу | 8-11 сынып оқушылары | ақпан | анықтама | ||
9 | «Зорлық зомбылыққа жол жоқ!» | (құқық қорғау органдары мен кездесу ұйымдастыру) | 5-11 сыныптар | ақпан | анықтама | ||
10 | Таксикомания. Неліктен адамдар таксикомандарға айналады. Есірткі және денсаулық. Дөңгелек үстел 9-11 сыныптар | дөңгелек үстел | 9-11 сыныптар | наурыз | анықтама | ||
11 | «Білім алушыларды ҰБТ-ге психологиялық тұрғыдан дайындау | кеңес беру | ҰБТ ге қатысатын оқушылар | сәуір | анықтама | ||
12 | Жасөспірімдер арасындағы «Булинг», «Кибербулинг» психикалық денсаулықтың, репродуктивті денсаулықтың бузулуы | әңгімелесу, кеңес беру | 8-11 сыныптар | сәуір | анықтама | ||
13 | «Проблеманы қиып тастаймын» | релаксациялық жаттығулар | 9-11 сынып оқушылар | мамыр | анықтама | ||
№ | Іс шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерізімі | ескертулер | Есептілік нысаны |
4. Түзету дамыту жұмысы | ||||||
1 | ҰБТ-ға қатысатын оқушылардың салуатты өмір салтын ұстану туралы | кеңес беру | ҰБТ қатысатын оқушылар | қыркүйек | анықтама | |
2 | Үлгерімі төмен оқушыларға зейін, есте сақтау, ойлау қабілеттері | кеңес беру | үлгерімі төмен оқушылар | қыркүйек | анықтама | |
3 | «Бәріміз біргеміз, кемсітуді білмейміз» кеңес беру Мүмкіндігі шектеулы балалар | жаттығулар | мүмкіндігі шектеулі оқушылар | қазан | анықтама | |
4 | ҰБТ-ға балаңыздың дайындығы қандай | ата-аналармен сұхбат | ата-аналар | қараша | анықтама | |
5 | Интернеттің пайдасы мен зияны пікір талас 9-10 сынып | Әңгімелесу ,кенес беру | 9-10 сынып оқушылар | қараша | анықтама | |
6 | Өзіңе сенімділік неден құралады. | Кеңес беру | 6-7 сынып оқушылары | желтоқсан | анықтама | |
7 | «Баланың басты ұстазы – ата-анасы» | ата-аналарға кеңес | ата-аналар | желтоқсан | анықтама | |
8 | Кәсіби бағдар беру бойынша мамандық таңдау бойынша дұрыс бағыт көрсету | әңгімелесу, кеңес беру | 9-11 сыныптар | қаңтар | анықтама | |
9 | Әр бір баланың жандүниесін сезіну, қолдау көрсету бойынша кеңес | кеңес беру | 9-10 сыныптар | ақпан | анықтама | |
10 | Оқу орындарымен таныстыру 9-11 сыныптар | кеңес беру | 9-11 сыныптар | наурыз | анықтама | |
11 | «Отбасы – аяулы алақан мекені» Бастауыш сынып оқушылары | арт терапия | Бастауыш сынып оқушылары | наурыз | анықтама | |
12 | «Өзіңе болған сенімділік неден құралады?» Үйден оқитын балалар | сұхбат | 6-7 сынып оқушылары | сәуір | анықтама | |
13 | ҰБТ-ға қатысатын оқушылардың салуатты өмір салтын ұстану туралы кеңес беру | қенес | ҰБТ ға қатысатын оқушылар | мамыр | анықтама |
№ | Іс шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерізімі | ескертулер | Есептілік нысаны |
5. Ұйымдастыру -әдістемелік жұмыс | ||||||
1 | Дамуында патологиялық ауытқуы бар балаларды арнайы мамандардың қарауына ұсыну | Бақылау | 1-2 сыныптар | қазан | анықтама | |
2 | Екпе алу мауысымында түсінік жұмысын жүргізу | Кеңес беру | 1-сыныптар | қараша | анықтама | |
3 | Қыздар ұлдар ұйымымен психологиялық жұмыстар жүргізу | Кеңес беру, сұхбат | 8-11 сыныптар | қаңтар | анықтама | |
4 | Күйзелісті жеңу үшін не істеу керек? | Кеңес беру | Сұраныс бойынша оқушылар -мұғалімдер | үнемі | анықтама | |
5 | Оқу орындарынан келген мамандармен насихат жұмыстарына қатысу, көмек беру | сұхбат | 9-11 сынып оқушыларға | Қаңтар сәуір | анықтама |
Мектеп психологы: Г.А.Курбанова